Klacht: Ongevraagde factuur en herinnering

op 24 december 2017 over Roniko in de categorie Websites - Prijsvragen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roniko

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roniko nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Roniko in behandeling genomen

Bericht van Roniko

3 weken geleden - Geachte heer Beers, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roniko een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roniko

Heeft op 29 december 2017 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Beers,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Joen2189