Klacht: ongevraagd upgrade pakket

op 14 februari 2017 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

Ik heb in september een student-abonnement afgesloten bij de Trainmore in Utrecht. Dit abonnement zou mij €22 per maand gaan kosten. Vorige week zag ik dat er sinds september €28.95 is afgeschreven. Bij navraag op de locatie in Utrecht vertelde de medewerker dat dat komt door de ‘upgrades’ die automatisch aanstaan bij het afsluiten van een abonnement. Deze medewerker was bij het afsluiten van het contract wel ‘vergeten’ te vermelden dat ik deze upgrades per mail moest afzetten. Ik heb nooit om upgrades gevraagd en vind het dan ook vreemd dat ik voor deze moet betalen.

refund van €42,- (6 maanden upgrades van 7 euro/maand) en het per direct stopzetten van alle upgrades

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 21 augustus 2017 om 15:05 geantwoord

Beste Job,
Excuses voor de late reactie. Wij hebben geen melding ontvangen van klacht.nl.
Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging.
Sportieve groet Team TrainMore

Alle klachten die gemeld zijn door Job van Eijden