Klacht: ongevraagd toezending van artikelen en incasso naar bank

op 19 juni 2017 over Edel Collecties te Bunschoten in de categorie Postzegels en munten

Toezenden van penningen waarvan ik aangegeven heb geen prijs meer op te stellen.Toezenden van postzegels die ik niet besteld heb plus rekening sturen naar de bank.Telefoneren of e mail sturen helpt niet.2 x door edel collecties opgebeld over artikelen die ze in de aanbieding hadden.Heb toen beide keren fijntjes aangegeven dat ik niets met ze te maken wilde hebben.Maar het blijft maar doorgaan.Ik heb er genoeg vanIk zal tevreden ziijn.

Ik zal tevreden zijn als ik niets meer van dit bedrijf hoor of zie.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Edel Collecties te Bunschoten over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Edel Collecties te Bunschoten in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Edel Collecties te Bunschoten een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Edel Collecties te Bunschoten

Heeft op 21 juni 2017 om 14:48 geantwoord

Heeft op 23 juni 2017 om 11:59 geantwoord

Edel collecties stelt dat ik deze postzegels zelf besteld heb.Dat was 31 mei 2016 deze zegels heb ik toen ook ontvangen.Nu zeggen ze dat deze zegels toen niet in voorraad waren.Nou sorry hoor na meer dan een jaar hoef ik deze zegels niet meer te verwachten.Trouwens als ik zegels via internet bestel dan wil ik postfris hebben en geen gebruikte.Verder was het niet de eerste keer dat ze mij ongevraagd munten en zegels stuurden.Ze zijn alleen met feiten gekomen en niet met een oplossing,fat heb ik zelf gedaan.Ze waren er wel als de kippen bij om een email naar mij te sturen na de klacht.Normaal krijg je geen antwoord van ze.In ieder geval bedankt voor jullie hulp.Hendrik.P.P

Bericht van Edel Collecties te Bunschoten

1 maand geleden - Persoonlijk vind ik het jammer deze feedback van u te moeten ontvangen. We hebben juist ontzettend veel moeite moeten doen om deze postzegels te verkrijgen, vandaar dat het inderdaad wat lang heeft geduurd. Overigens, de voorlaatste levering heeft u cadeau gekregen van ons en hoefde u niet te betalen. Dan geeft u aan dat ik niet met een oplossing ben gekomen, juist wel! Ik heb voorgesteld dat u de bestelling op onze kosten kon terug sturen. Een andere relatie van ons had de zegels maar wat graag willen ontvangen, maar dat geheel terzijde. Hierbij bevestig ik nogmaals dat u vanaf heden bij ons bent uitgeschreven en er niets meer naar u wordt toegestuurd. Ondanks uw - in mijn ogen - niet geheel terechte klacht wil ik u toch hartelijk danken voor uw klandizie de afgelopen jaren en wens u het allerbeste toe! Met vriendelijke groet, Edel Collecties Lesley van den Brink

Alle klachten die gemeld zijn door Hendrik.P.J