Klacht: Ongevraagd toezenden artikel

op 18 juli 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Ongevraagd zijn mij artikelen toegezonden en gefactureerd. Iemand heeft schijnbaar een grapje uitgehaald door dure pillen om gewicht te verliezen naar mijn adres te laten sturen. Ik heb de artikelen netjes in de brievenbus terug gestuurd maar schijnbaar niet ontvangen daar. Krijg ik een vette factuur inclusief herinneringen..
Ik had het anders moeten terug sturen zegt men bij Bralex

Ik zou zeer tevreden zijn als men mij niet meer benaderd om een peperdure rekening te betalen voor iets waar ik niet om heb gevraagd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

2 weken geleden - Beste E. Descendre, Wat een vervelende situatie. Wij hebben een bestelling mogen ontvangen met uw gegevens. Helaas zijn wij nog steeds in afwachting op uw pakket. Zonder pakket kunnen wij helaas geen factuur annuleren, hopelijk begrijpt u dit ook. Wij zien graag een verzendbewijs tegemoet, zodat wij dit hopelijk nog wel kunnen oplossen samen met u. Ik wacht uw reactie af. Met vriendelijke groet, Laura

Reactie van de melder van de klacht Axoxb

2 weken geleden - Beste Lauren, Zeker een vervelende situatie aangezien ik nergens om heb gevraagd en vanuit het niets spullen heb gekregen. Het is retour verzonden in een witte A4 envelop. Ik ben na zo'n 15 emails met dit uit te leggen geen stap verder bij de klantenservice van Bralex. Ik word verantwoordelijk gesteld omdat ik ervoor heb getekend. Ik lag doodziek op de bank te slapen met mijn peutertje en kleutertje toen er werd aangebeld, de postbode stond met een pakket. Ik verwachte niks maar was op dat moment nog te slaperig om te vragen waar het vandaan kwam. Later het open gemaakt en gezien dat het iets was wat ik niet kende. Even op internet gekeken en de spullen in een envelop gedaan, briefje erbij met tekst en uitleg en de volgende dag in de brievenbus gegooid. Denkend het daarmee opgelost te hebben. Maar helaas is dit niet zo. Nu krijg ik aanmaningen van billink, waar ik de situatie ook heb uitgelegd. Ook dat ik alleenstaande moeder ben met minimum inkomen. Dus u kunt begrijpen dat ik hier niet blij van wordt. Niemand kan en wil helpen dit op te lossen. Bralex verwacht dat ik dus ongevraagde spullen, die ik retour heb gezonden ga betalen, waardoor ik en de kleintjes een maand aan boodschappen geld kwijt zijn.... Dat is toch niet normaal

Alle klachten die gemeld zijn door Axoxb