Klacht: Ongevraagd mijn bedrijfsgegevens opgenomen.

op 09 augustus 2017 over Graydon in de categorie Incassobureaus

Gisteren 8-8-2017 een brief van Graydon ontvangen, waarin staat dat mijn bedrijfsgegevens en persoonsgegevens zijn opgenomen in de data base van Graydon en OpenCompanies. Ik wil niet dat mijn adres zichtbaar is. De postcode en woonplaats is prima, maar mijn adres gaat te ver. Ik heb hiervoor geen toestemming gegeven. Het is op zijn minst gepast om mij te vragen of mijn adres openbaar mag staan of niet omdat dit misschien mijn privé adres is.
Ik eis dat Graydon kosteloos mijn adresgegevens uit hun bestand verwijderd.

De gewenste oplossing is dat Graydon mijn adresgegevens binnen 14 dagen verwijderd uit hun bestand.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Graydon over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Graydon in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Graydon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Graydon

Heeft op 09 augustus 2017 om 13:54 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Naomi Heinstra

1 maand geleden - Ik zou graag willen dat alleen mijn (privé)adres kosteloos van jullie website verwijderd wordt, zoals aangegeven in mijn klacht.

Bericht van Graydon

1 maand geleden - Geachte mevrouw Heinstra, Wij hebben bij de betreffende afdeling uw verzoek tot vewijdering van het prive-adres ingediend. Zoals aangegeven kan dit enkele dagen duren voordat dit verwerkt is. Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Naomi Heinstra