Klacht: Ongevraagd internet abonnement

op 21 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefonisch 2x benaderd voor een abonnement. Er werd aangegeven dat ze de nmrs van kpn over nemen. Bij het plaatsen van de telefoon toestellen heeft de monteur internet aangevinkt en zitten we mooi aan een abonnement vast die we niet willen. Vele malen gebeld. Van kastje naar de muur gestuurd. Na 10 weken nog steeds geen internet. Waardeloos bedrijf dus. Zodra het kan wordt het contract direct opgezegd.

Gewenste Oplossing:

Geen bel en internet abonnement meer. Gewoon weer terug naar oud vertrouwd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 28 juni 2017 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mariska,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact gehad en is er diezelfde dag een afspraak voor een onderhoudsmonteur ingepland. Deze monteur komt vandaag op locatie om de telefonie en internet actief te krijgen. Wij streven naar een goed werkende internet- en telefoonverbinding.
Dank voor uw geduld, we hopen uw ouders nog lang als klant te kunnen behouden!

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door mariskaleenman@hotmail.com