Klacht: Ongevraagd geld afgeschreven voor ongevraagd abonnement

op 28 september 2017 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Naar nu blijkt, ben ik 3 maanden ongewenst lid geweest bij Mobster (Retrogames), waarbij wekelijks 5 euro is betaald middels mijn T-mobile telefoonrekening. Ik kan mij niet voorstellen dat ik mij ooit voor een dergelijke dienst heb aangemeld, kan hier ook geen data in sms of mail over terugvinden. Lijkt oplichting, verwijzend naar een Cypriotisch contactadres. De dienst lijkt via payinfo stopgezet.

Als ik het geld terug krijg en Mobster een boete.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobster Limited

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mobster Limited nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobster Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobster Limited

Heeft op 19 december 2017 om 10:11 geantwoord

We hebben inmiddels contact gehad met de klant via onze eigen klantenservice customercare@mobster.ltd.cy en de klacht is afgehandeld. Het nummer van de klant is afgemeld voor de dienst en de we zullen de kosten niet crediteren, daar de dienst vrijwillig aangegaan is, de voorwaarden geaccepteerd zijn en de game gedownload is.

Mobster Customercare

Heeft op 19 december 2017 om 18:48 geantwoord

Deze 'dienst' is pure oplichting en ik ben zeker niet de enige die er is 'ingetrapt'. 160 euro lichter, maar nog geen benul waarvoor ik betaald heb.

Alle klachten die gemeld zijn door appelzzz