Klacht: ongevraagd abonnement

op 03 april 2017 over mttm in de categorie Telecomwinkels

zoals al meerdere mensen de klacht hebben aangegeven,
er word eerst gebeld of ze een offerte mogen opsturen via de mail.
en nu zitten wij ongevraagd aan een abonnement vast waar wij nooit geen akkoord voor hebben gegeven.

dat het contract per direct en zonder kosten word beëindigd en gewoon het contract van kpn door kunnen zetten

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar mttm over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door mttm in behandeling genomen

Bericht van

4 maanden geleden - Beste mevrouw Den Hollander, Wij vinden het zeer spijtig dat u onze dienstverlening op deze manier ervaart. Wij komen graag tot een oplossing. Schrikt het u als mijn collega vandaag contact met u opneemt? Met vriendelijke groet, Lisa Marketing MTTM

Reactie van de melder van de klacht Anne22

4 maanden geleden - Dat hebben we al gedaan, er komt geen oplossing. Als u echt tot een oplossing wilt komen dan draait u alles terug. Om gelijk een opdrachtbevestiging te sturen en alles om te zetten, is gewoon van de gekke zonder dat er toestemming voor gegeven is. Graag per ommegaande weer naar het oude brengen voordat er andere maatregelingen getroffen moeten worden.

Bericht van mttm

3 maanden geleden - Beste mevrouw Den Hollander, Naar aanleiding van ons eerdere contact, heeft mijn collega u vanmorgen geprobeerd te bellen. Wij hebben een terugbel-verzoek achtergelaten in verband met uw afwezigheid. Wij hopen zo snel mogelijk samen tot een oplossing te komen! Hartelijke groet, Lisa, MTTM

Reactie van de melder van de klacht Anne22

3 maanden geleden - Spijtig, spijtig, spijtig dat we er nog steeds niet uit zijn..... jullie bieden geen oplossingen sturen wel een factuur voor overname a 110 euro... omdat ze dan goedkoper zouden zijn .... mensen doe geen zaken met dit bedrijf ! Op naar stap 2.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat mttm een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

mttm

Heeft op 22 juni 2017 om 12:06 geantwoord

Beste mevrouw Den Hollander,

Zoals besproken is MttM.nl zeer bereid om deze kwestie met u op zo kort mogelijke termijn op correcte wijze binnen het redelijke en billijke op te lossen.
Wij hebben u meerdere malen uitgelegd hoe de overeenkomst tot stand is gekomen. Daarbij hebben wij u de algemene voorwaarden, de orderbevestiging en de opzegprocedure toegestuurd. Tot op heden hebben wij geen opzegbrief ontvangen. Ik hoor graag van u.

Met hartelijke groet,
Lisa

Bericht van mttm

3 weken geleden - Beste mevrouw Den Hollander, Naar aanleiding van het contact tussen u en mijn collega zijn jullie tot de volgende oplossing gekomen: na betaling van het openstaande bedrag mag u zonder extra kosten overstappen naar een andere provider. Er hoeft geen slotnota betaald te worden. Mijn collega heeft u deze oplossing ook toegestuurd via de mail. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Met hartelijke groet, Fleur Meesters, MTTM

Alle klachten die gemeld zijn door Anne22