Klacht: ongevraagd abonement

op 20 februari 2018 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobster Limited

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobster Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobster Limited

Heeft op 22 februari 2018 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wijnants,

In antwoord op uw mail net volgende;

We hebben uw nummer per direct afgemeld voor de dienst en er zullen vanaf heden geen kosten meer in rekening gebracht worden.

We zullen u niet crediteren, aangezien de dienst vrijwillig aangegaan is en de voorwaarden van de dienst geaccepteerd zijn.

Voor een blokkade voor dit soort diensten verwijzen wij u naar www.payinfo.nl.

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
Mobster Customercare

Heeft op 22 februari 2018 om 10:26 geantwoord

Ik wil graag zien waar en wanneer ik waarvoor toestemming heb gegeven want dat heb ik ik mijns inziens niet gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door wijnants23