Mijn Klacht:
Op 21 juni heb ik de gehele dag vrijgenomen om een verwacht pakketje in ontvangst te nemen.
Tot mijn grote verbazing, vond ik die avond een nauwelijks ingevuld briefje in de brievenbus, dat de postbezorger zou zijn langsgeweest en dat ik niet thuis bleek te zijn.
Nou klopt dit uiteraard al voor geen enkele meter, gezien ik de gehele dag thuis ben geweest speciaal om het pakketje in ontvangst te kunnen nemen. De manier waarop het briefje is ingevuld, zegt eigenlijk al meer dan genoeg. Een halve datum en verder geen gegevens hoe nu verder. De volgende dag zag ik via track en trace dat de bezorger zogenaamd weer onderweg was. Een uur later check ik weer track en trace en is de status van het pakketje ineens verrassend veranderd in onderweg naar PostNL locatie?!? Inmiddels ben ik 3 dagen verder en is er nog steeds niks bezorgd. Nu schijn ik het ergens zelf op te moeten halen. @PostNL jullie zouden je moeten schamen dat jullie zulke medewerkers in dienst hebben. Die lak hebben aan het feit dat iemand de gehele dag vrij neemt, tijd, moeite en geld steekt in het ontvangen van een erg belangrijk pakketje. En dat er en niet daadwerkelijk is langsgekomen, en dat de status van het pakketje zomaar steeds word veranderd online. Ben jullie organisatie meer dan spuugzat.
Gewenste Oplossing:
Investeer in je medewerkers en betere controle in of een bezorger wel daadwerkelijk langskomt. En bezorg pakketjes eens op tijd, in plaats van altijd met dagen vertraging.
