Klacht: Ongeregeld zooitje PostNL

op 28 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 juni heb ik de gehele dag vrijgenomen om een verwacht pakketje in ontvangst te nemen.
Tot mijn grote verbazing, vond ik die avond een nauwelijks ingevuld briefje in de brievenbus, dat de postbezorger zou zijn langsgeweest en dat ik niet thuis bleek te zijn.
Nou klopt dit uiteraard al voor geen enkele meter, gezien ik de gehele dag thuis ben geweest speciaal om het pakketje in ontvangst te kunnen nemen. De manier waarop het briefje is ingevuld, zegt eigenlijk al meer dan genoeg. Een halve datum en verder geen gegevens hoe nu verder. De volgende dag zag ik via track en trace dat de bezorger zogenaamd weer onderweg was. Een uur later check ik weer track en trace en is de status van het pakketje ineens verrassend veranderd in onderweg naar PostNL locatie?!? Inmiddels ben ik 3 dagen verder en is er nog steeds niks bezorgd. Nu schijn ik het ergens zelf op te moeten halen. @PostNL jullie zouden je moeten schamen dat jullie zulke medewerkers in dienst hebben. Die lak hebben aan het feit dat iemand de gehele dag vrij neemt, tijd, moeite en geld steekt in het ontvangen van een erg belangrijk pakketje. En dat er en niet daadwerkelijk is langsgekomen, en dat de status van het pakketje zomaar steeds word veranderd online. Ben jullie organisatie meer dan spuugzat.

Gewenste Oplossing:

Investeer in je medewerkers en betere controle in of een bezorger wel daadwerkelijk langskomt. En bezorg pakketjes eens op tijd, in plaats van altijd met dagen vertraging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Aamri,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u speciaal vrij hebt genomen om uw zending te ontvangen om vervolgens ’s avonds een briefje in de bus te vinden dat de eerste bezorgpoging mislukt is. Ik kan me voorstellen dat u hier boos over bent. Allereerst mijn excuses voor de gang van zaken.

Het spijt me te vernemen dat de tweede bezorgpoging op dezelfde manier is verlopen. Ik heb een melding gemaakt en doorgestuurd naar het distributiekantoor. De leidinggevende zal dit binnen enkele werkdagen bespreken met de betreffende bezorger om herhaling te voorkomen. Deze melding wordt verder intern afgehandeld, u krijgt hier zelf geen persoonlijk bericht meer over. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van PostNL mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 13:51 geantwoord

Op zijn minst een tegemoetkoming of persoonlijk excuus. In plaats van dat het verder \"intern\" word opgelost zonder dat je hiervan op de hoogte word gesteld. En waardoor het proces niet in de gaten gehouden kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door MAamri