Klacht: ongeregeld zooitje

op 25 oktober 2011 over Online in de categorie Alles-in-1

mijn zoon heeft op 30 aug een totaal pakket besteld,dwz internet,telefoon en televisie.dit zou geleverd worden op 19 sept.,echter nix na 3 x bellen tw 19 sept,24 sept en 4 okt komt hij bij mij.Ik bel online en krijg te horen dat er een fout zit bij tpg post maar zeker weten over 5 dagen heeft hij alles en werkt alles aldus de medewerker.dit zou zijn op woesdag 12 okt.Maandag 10 oktober ontvangt hij een telefoontje met de mededeling dat het helaas woensdag 19 okt wordt.Op de woensdag weer totaal nix,ik weer bellen en kom uit na een serenade bij de KLACHTENAFD.alwaar een dame mij te woordt staat en zegt dat misschien zelfs nog nix in behandeling is genomen maar 100% zeker volgende week vrijdag werkt alles uiterlijk.Ik zeg dat we overwegen om een andere provider te nemen omdat we een beetje boel het geloof zijn verloren in online.Later bel ik terug die avond met de mededeling dat we toch bij online maar blijven maar met de zekerheid dat we volgende week vrijdag alles werkend hebben.Ja zeker meneer zegt ze en morgen,donderdag j.l. neem ik contact op met uw zoon over de stand van zaken.Donderdag wordt mijn zoon gebelt met de mededeling dat het misschien wel 3 maanden kan duren maar vrijdag hoort hij de definitieve aansluitdatum.Vrijdags bel ik dat er is afgesproken volgende week vrijdag is de oplever datum en weer hoor ik maandag krijgt u de definitieve datum want de lijn moet nog geschoten worden waarop ik vraag wat voor smoezenboek ze hanteren.Zaterdags stap ik een t mobile winkel in,leg mijn klachtvoor en een medewerker is zo vriendelijk om te bellen.Ook hij krijgt te horen dat ik maandag gebeld wordt met de definitieve datum.Maandag ’s morgens wordt mijn zoon gebeld dat dinsdagmorgen hij de definitieve datum krijgt te horen.Nu dinsdagavond nog steeds nix gehoord ,ik bel en krijg te horen dat er niet te leveren valt,ik val uit dat ze dit pas na 2 maanden kunnen vertellen.Kwaad leg ik de hoorn neer en bel de verkooplijn met wat denk je ,idd een ander huisnummer in dezelfde straat en krijg te horen dat ze alleen digitale tv niet kunnen leveren maar de rest wel.Hierop weer de klachtenlijn gebeld en gevraagd wat voor ongeorganiseerde klere zooi het is bij online.Dat ik via de verkooplijn n.l. wel alles kan krijgen!!!!!! waarop de medewerker zegt tja ze kijken in een ander systeem.NEE online gewoon een on proffesioneelbedrijf hebben jullie een grote klere zooi is het bij jullie!!!!

gevolg: ik ga hoe dan ook online aansprakelijk stellen voor de derving van inkomsten,telefoonkosten en vervolgens dit aankaarten bij radar en de consumentenbond want ook onlien heeft zich aan de afspraken te houden ,als je als consument 1 dag te laat betaald krijg je meteen een incassobureau op je dak en wij als consumenten moeten alles maar slikken.en een hoge pief krijg je nooit te pakken

Alle klachten die gemeld zijn door meastro