Klacht: Ongepaste verkooptechnieken KPN

op 20 oktober 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Op vrijdag 16 september ben ik gebeld door een verkoper van KPN (verkoper outb callcenter SWJ Contact BM, verkooppunt CA291-) met een aanbieding om mijn vaste internet aansluiting opnieuw voor een jaar vast te leggen.

Het abonnementsgeld zou per maand iets lager worden en voor mobiel gebruik zou ik gratis een dongel krijgen. Kort daarna werd de dongel bezorgd en na telefonisch contact met de klantenservice blijkt dat ik hiervoor een apart abonnement aan ben gegaan. Tijdens het verkoopgesprek is hierover met geen woord gerept en is duidelijk aangegeven dat dit gratis zou zijn.

Volgens de klantenservice komt dit vaker voor! Uiteraard heb ik de dongel ongebruikt terug gestuurd en via de website van KPN een klacht ingediend. Hier heb ik twee ontvangstbevestigingen van gekregen met daarin de mededeling dat ze binnen een aantal dagen reageren.

Helaas blijft elke reactie uit. Ook na het nogmaals per e-mail toesturen van dezelfde klacht inclusief de eerdere ontvangstbevestigingen volgt er geen enkele reactie.

Het zou fijn zijn als er in ieder geval een reactie volgt.

Alle klachten die gemeld zijn door Erik UZTUZT