Klacht: ongeoorloofd blijven afboeken

op 05 oktober 2011 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het probleem is dat ik reeds vorig tekennen heb gegeven dat ik niet van deze kaart gebruik wil maken , maar nu blijkt dat hotelgoldcard daar maling aan heeft en gewoon weer afboekt van mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

dat het ongedaan wordt gemaakt en ik mijn geld netjes terug gestort krijg op mijn rekening...

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotel Gold Card in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotel Gold Card een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotel Gold Card

Heeft op 12 oktober 2011 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

geachte heer/ mevrouw Geerlings,

Kunt u ons voorzien van het aangetekende verzendbewijs. Wij kunnen a.d.h.v. het bewijs van uw opzegging uiteraard de gedane afschrijving ongedaan maken en alsnog een annulering doorvoeren.

U stuurt uw verzendbewijs naar; verkoop@hotelgoldcard.info

Met vriendelijke groet,

Bas van der Heuvel

Alle klachten die gemeld zijn door gjohnny