Klacht: Ongelooflijk en beangstigend slecht vlucht-tracker systeem.

op 15 oktober 2011 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Ik volgde op 14 october 2011 vlucht 713 via vlucht- tracker , met aan boord mijn schoonzoon dochter en twee schatten van kleinkinderen .
De reis ging van amsterdam naar paramaribo . Aankomsttijd zou zijn 18.11 uur lakale tijd.

Vlucht tracker laat via een groene lijn zien waar het vliegtuig exact vliegt , echter op ongeveer 300 mijl voor de kust stopte de groene lijn en bleef stilstaan ,dit was schrikken.

Hierna bleef de tijdindicatie doorlopen tot 2 minuten voor aankomsttijd en bleef stilstaan terwijl aangegeven werd (actueel verwacht) .

Actueel verwacht bleef hierna 3 kwartier lang zichtbaar terwijl het vliegtuig nog steeds niet was geland .

Toen ik mijn computer uit en daarna weer aanzette waren de woorden (actueel verwacht) vervangen voor (onbekend resultaat) terwijl de groene lijn nog steeds op ongeveer op 300 mijl voor de kust ophield.DIT WAS PAS ECHT SCHRIKKEN VOOR ONS.

Inmiddels was er een uur verstreken en heb ik lang met kennissen in suriname gebeld om iets te weten te komen,maar daar werd gezegt , misschien vertraging

Daarna het nummer van van vlucht-tracker in New York gebeld en na erg lang wachten kreeg ik uiteindelijk te horen dat zij tot de teritoriale wateren toestemming hadden om het vliegtuig te volgen, terwijl op dit moment nog steeds werd aangegeven (onbekend resultaat).

Voor mij betekend (onbekend resultaat) hetzelfde als neergestort. (wat een systeem).

U vraagt bij het insturen van deze klacht om geen scheldwoorden te gebruiken , ik kan u meedelen dat ik daar vreselijke moeite mee heb.

U vraagt mij wat voor wat een redelijke oplossing zou zijn .
Mijn antwoord is daarop , als u uzelf in kunt denken wat mijn vrouw en ik op dat moment hebben doorstaan met dit systeem dan zou ik graag van u horen wat een redelijke oplossing zou zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door albertmeering