Klacht: Ongeduldige en onbeschofte bezorger

op 20 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 10-7-2016 stond er een bezorger aan de deur rond 10 uur met een pakketje, die maar op die bel bleef drukken. Niet 1of 2 keer op een fatsoenlijke manier maar tot 4 keer toe zijn vinger op de bel houdend. Daarna liep hij naar de overkant van de straat luid roepend voor wie het pakketje was. Omdat ik op dat moment in de douche was kon ik niet opendoen, mijn dochter had nachtdienst gehad en sliep net. Na snel aankleden en met natte haren de deur open gedaan, komt de bezorger teruglopen met de opmerking ik heb uren geleden al gedoucht. Sorry dit is zeer onbeschoft

Gewenste Oplossing:

Dat jullie het onbeschofte gedrag van personeel aanpakken en dat ze regels na moeten leven tav klantvriendelijkheid. Excuses zijn het minste.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juli 2016 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Allereerst excuses voor mijn late reactie op uw bericht. Dat is inderdaad zeer onbeschoft van deze chauffeur, dit is dan ook zeker niet het gedrag wat wij willen zien van onze chauffeurs, zij zijn natuurlijk het visitekaartje van DHL. Ik zal deze klacht dan ook voor je doorsturen naar het depot. Mijn excuses voor dit voorval.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ine013