Klacht: Ongeduldig

op 11 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verwachtte vandaag een pakketje van bol.com en aangezien ik net uit mn 2e nachtdienst kom ben ik iets trager met opstaan dan anders . De pakket bezorger belt 2x heel snel achter elkaar aan . Ik sta op en loop naar beneden belt ie nog een keer aan ( ik ben halverwege de trap tussen de belletjes zitten ongeveer 10 sec ) ik doe de deur open loopt ie al weg . Ik zeg tegen hem ik heb net nachtdienst gehad rustig . Zegt ie ja ik heb niet heel de dag de tijd een Marokkaanse jongen ergens in de 20 . Wie denkt ie wel niet dat ie is als ie zo dom reageerd en onvriendelijk . Wordt het dan niet tijd voor een opfriscursus geduld en vriendelijkheid en anders een andere afdeling ???

Een excuus van de bezorger zelf en dat ie een keer zn geduld opbrengt in 1 minuut te blijven staan

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 11 oktober 2017 om 15:21 geantwoord

Geachte mevrouw Ho Ten Soeng,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u een onplezierige ervaring heeft gehad met een van onze medewerkers.

Wij verwachten van onze bezorgers dat zij zich klantvriendelijk opstellen. Daar hoort bij dat u genoeg tijd hoort te krijgen om de deur te openen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Uw klacht is bij deze geregistreerd, en mocht dit nog een keer voorkomen, dan zal er zeker actie ondernomen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Hotensoeng