Klacht: ongeautoriseerd geld ingehouden via euroincasso?

op 14 augustus 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag op mij afschriften gezien dat travelexpress 89,98 heeft geincasseerd van mijn raborekening. ga uitzoeken hoe men aan mijn rekeningnummer komt. Zal het bedrag per omgaande .storneren

Gewenste Oplossing:

met de uitleg hoe het mogelijk is dat zij kunnen incasseren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Lizer,

Bedankt voor uw bericht.
Op 21-4-2017 bent u als lid bij ons ingeschreven na een telefonisch gesprek.
U heeft een bevestigingsmail ontvangen waarin nogmaals staat wat er besproken is.
Tevens heeft u ons uw IBAN nummer gegeven zodat wij twee keer een incasso mogen doen van €89,98. Als u betaald heeft kunt een jaar lang gebruik maken van de Travel Club Express. Het lidmaatschap houd automatisch op na een jaar.

Helaas is het niet mogelijk om uw Travel Club Express kit te annuleren omdat de 60 dagen opzeg termijn is verstreken.

Hopende u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Joyce

Klantenservice Travel Club Express
Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door johndelizer