Klacht: Onfatsoenlijk

op 10 oktober 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefonich benaderd door bel centrale voor gratis levering nieuwe telefoons(2) i.v.m digitalisering 2x afspraak gemaakt deze werden niet na gekomen zonder tegen bericht.Na 14 dagen werd ik weer gebelt,met tegenzin heb ik mij toch overlaten halen tot de volgende afspraak
Daar kon ikop het laaste moment niet bij aan aanwezig zijn maar is er wel getekend voor ontvangst
Ik heb Belcentale gebeld en toe pas werd er aan gegeven dat het hier ging om een contract van 2 jaar voor een maand bedrag € 72. ,waarbij ik aangaf dat door hun handelswijze zeker geen klant bij Belcentrale wilde zijn
hebben wel mijn telefoon nr 079 3167757 bij mijn huidige leverancier per 6/10/2017 geclaimd

Gewenste Oplossing:

Wil geen enkel e overeenkomst met dat bedrijf,kennen geen fatsoen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 10 oktober 2017 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Verbaan,

Dank voor uw tijd zojuist aan de telefoon.
Uw klacht is mij duidelijk, blijkbaar zijn er een aantal zaken niet goed gegaan, of niet helder gecommuniceerd, de betreurt mij ten zeerste.
U heeft mij aangegeven geen klacht te willen worden bij Bekcentrale omdat u op het punt staat uw bedrijf te verkopen.
We hebben samen afgesproken dat het contract wordt ontbonden en u de geleverde hardware retourneert.

Ik hoop van harte dat u tevreden bent met de geboden oplossing en verneem dit graag van u.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door Verbaan