Klacht: Oneigenlijke afhandelingskosten

op 15 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 september 2017 om 13:14 geantwoord

Geachte heer Stam,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u importkosten heeft moeten betalen voor deze zending.

Deze kosten worden berekend voor zendingen met een waarde boven de €22,-. Als er €17,50 inklaringskosten betaald moeten worden dan heeft u een Express Mail Service. Dit betekend dat uw zending voorrang heeft gekregen op de andere zendingen.

Ik kan er niet voor zorgen dat u deze kosten retour ontvangt. Deze zijn gemaakt en zullen betaald moeten worden.

Heeft op 15 september 2017 om 13:16 geantwoord

Nee, de 17,50 welke door PostNL in rekening is gebracht zijn niet overlegd en heb ik ook niet voor gekozen. Daarbij komt dat het mij extra tijd heeft gekost om het pakket te bemachtigen. Als u de 17,50 niet kan retourneren dan toch zeker wel 17,50 als vergoeding voor mijn tijd?

Alle klachten die gemeld zijn door Walzie