Klacht: Oneerlijke chauffeur en waardeloze klantenservice.

op 08 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens de bezorger is er vandaag geprobeerd een pakket bij mij te bezorgen maar was ik niet thuis. Nogal gek aangezien ik huisgebonden ben en thuis daarom thuis werk. Direct contact opgenomen met de klantenservice chat en er wordt gezegd dat er een klacht wordt ingediend en het pakket morgen op te halen is bij een pakketpost. Nu zijn er 2 problemen. 1 – dit is al klacht nummer 2. Dus vergeef mij dat ik er geen vertrouwen in heb dat mijn klacht wordt opgepakt (Dit werd mij nog kwalijk genomen ook door de mevrouw van de klantenservice). Omdat er geen terugkoppeling wordt gegeven op een eenmalige klacht heb ik dus geen garantie dat hier iets mee is gedaan. Daarnaast gebeurd het nu een tweede keer. Daarvanuitgaande is dit klacht 2 en verwacht ik nu wel een terugkoppeling. Maar oh nee niet hoor want het is misschien te lang geleden.
Probleem 2 – ik ben huisgebonden. Ik kan niet naar een pakketpunt ik wilde dat het pakket opnieuw bij mij bezorgd zou worden. Kan die chauffeur ook meteen laten zien dat hij te vertrouwen is. Maar nee hoor dat kan ook niet. De oplossing van deze mevrouw? Pakket gaat vanzelf retour als je hem niet ophaalt en dan kan je opnieuw bestellen.

Ik heb gedaan wat ik kan fijne dag.

Dus nu mag ik het probleem zelf oplossen wat PostNL heeft veroorzaakt.

Dit probleem is niet meer op te lossen. Maar het zou fijn zijn als ik in ieder geval een feedback kan krijgen op mijn klacht. Ik wil weten wat het excuus van deze chauffeur is geweest en wat er nu gedaan wordt.
Daarnaast zou het fijn zijn als PostNL zijn eigen problemen kan oplossen ipv eigenlijk te zeggen “jammer voor je zoek het maar uit” dat de klantenservice alleen maar kan zeggen “hier kan ik niks aan doen. Ik kan dit niet regelen.”” Is natuurlijk absurt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 juni 2021 om 08:51 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uiteraard niet fijn dat de zending niet bij u thuis aan is geboden, terwijl u gewoon thuis zit te wachten op deze zending. Ik heb voor u naar de klacht gekeken en zie dat de bezorger hierop aan is gesproken. U mag dan ook vanuit gaan dat dit niet meer voor zal komen en zendingen gewoon bij u thuis aangeboden gaan worden. In ieder geval excuus voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Heeft op 08 juni 2021 om 09:12 geantwoord

Ik had 2 klachten. Hoe de mevrouw van de klantenservice mij te woord heeft gestaan vond ik ook niet kunnen. Wordt zij hier ook op aangesproken?

Alle klachten die gemeld zijn door Mmaas93