Klacht: Oneerlijk incasso kosten moeten betalen

op 13 juni 2016 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Ik heb zojuist in januari 2 broeken besteld 1 terug gestuurd en de andere met cadeaukaart betaald.
In systeem tussen vero moda en klarna iets fout gegaan en heb toen gebeld en 2 maanden later ineens een rekening van 84.40 omdat er 26.50 overheen kom weg cadeaukaart twv 55 euro en 26.50 extra kosten terwijl het niet mijn fout is en al met alle 3 de partijen gebeld en sturen met allemaal naar elkaar door en kan gewoon 84.40 betalen door hun fout

Als ik die 26.40 terug krijg want ik kan er niks aan doen dat ik nooit rekening heb gehad en dat het in het systeem fout gaat vind ik het zeer onterecht dat ik die extra kosten moet betalen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 16 juni 2016 om 09:38 geantwoord

Geachte mevrouw Koelewijn,

Bedankt voor uw bericht.

Zojuist hebben wij per e-mail een inhoudelijke reactie gestuurd op uw klacht.

Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, dan kunt u altijd reageren op onze e-mail of telefonisch met ons contact opnemen. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur te bereiken via 020-808 28 54.

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Romykoelewijn19