Klacht: onduidelijkheid vliegveld Dusseldor (Weeze)

op 06 augustus 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna de vlucht gemist omdat we in Düsseldorf stonden. Gelukkig kon ik met twee boetes op zak op tijd Weeze bereiken. Nou Ryanair, Weeze lijkt in de verste verte niet op Düsseldorf. Ik begrijp niet waarom Ryanair Dusseldorf en tussen haakjes Weeze op de tickets vermeldt. Ik begrijp uit de reactie van de baliemedewerker dat de vergissing regelmatig voorkomt, bij de info-balie op Düsseldorf liggen de routebeschrijvingen naar Weeze al klaar. Erg jammer!

Gewenste Oplossing:

Duidelijke vermelding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Condor1971