Klacht: Onduidelijkheid en slecht contact

op 11 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag middag heb ik een laptop besteld, die vrijdagavond al bij postnl terecht zou moeten zijn gekomen.

Nu snap ik dat met de drukte tijdens de feestdagen het allemaal wat langer kan duren. Dat had ik helemaal niet erg gevonden als mij gewoon duidelijk en optijd werd verteld wanneer hij wel aan zou komen….

Ik heb namelijk zaterdag de hele dag thuis zitten wachten omdat hij zaterdag middag bezorgd zou moeten worden, toen ik rond 4u smiddags belde kreeg ik een vaag antwoord, waar ik maar uit heb opgemaakt dat hij zaterdag niet meer bezorgd zou worden… (Wat ook niet gebeurde) ik had wel op de mail staan dat hij die dag bezorgd zou moeten worden.

Nu zijn we drie dagen verder na mijn bestelling, en er staat bij de track&trace dat hij tussen 14:45 en 17:15 bezorgd zou worden. Nu heb ik dus weer vrij moeten nemen en zitten wachten op mijn bestelling om vervolgens om 17:15 stipt op de track&trace te lezen dat de bezorger vertraging heeft…..

Gewenste Oplossing:

Nogmaals, ik snap dat het met de drukte allemaal wat langer kan duren... Dat is helemaal geen probleem verder, maar de onduidelijkheid vind ik echt slecht... Als mij optijd was laten weten dat het niet ging lukken, had ik gewoon naar mijn werk kunnen gaan. Vandaag had ik niet eerder weg gehoeven. Datis de rede van mijn klacht... ik heb mijn telefoonnummer moeten opgeven dus ik had net zo goed een smsje kunnen krijgen of even gebeld worden. Dat had mij veel gescheeld...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 december 2017 om 12:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Swinnen,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Mijn excuses hiervoor.

Uiteraard is onze doelstelling altijd om pakketten de volgende werkdag af te leveren. Maar soms kan het langer duren. In dit weekend zijn er, in verband met Black Friday, online heel veel bestellingen gedaan, waardoor vertragingen zijn ontstaan. Helaas heeft u de barcode niet meegezonden, maar ik ga ervan uit dat u het pakket inmiddels in huis heeft. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door San-d