Klacht: onduidelijke communicatie over bemiddelingskosten

op 02 mei 2017 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

L.S
Bij mij zijn ook onterecht bemiddelingskosten berekend. Ik heb ze verschillende keren vermeld dat ik niet gebruik wens te maken van hun dienst. De website is heel verwarrend, het is totaal niet duidelijk dat het invullen van een een paar velden voor het zoeken van een schoonmaakster resulteert in bemiddelingskosten. Ik heb nooit expliciet een opdracht gegeven voor een betaalde dienst. Ik heb een formulier ingevuld voor informatie maar nooit expliciet een opdracht gegeven voor een betaalde dienst. Dit is echte misleiding.

Voor mijzelf: Ik wil dat de factuur wordt teruggetrokken want ik heb geen opdracht gegeven voor hun dienst en hier ook geen gebruik van gemaakt. Ook wil ik dat mijn gegevens uit hun systeem worden gehaald.

Voor toekomstige klanten: Het bedrijf moet veel duidelijker op de website communiceren dat ze kosten rekenen, of, beter, deze site gewoon volledig uit de lucht halen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Trudy Voortman

3 maanden geleden - Inmiddels een reactie ontvangen dat mijn factuur is ingetrokken. De klacht is hiermee voor mij persoonlijk dan opgelost. Mijn mening blijft echter dat het totaal onduidelijk is dat er kosten mee gemoeid zijn. En aan de reacties online te zien ben ik zeker niet de enige. Ik zou het bedrijf daarom willen sterk willen aanraden dit te verbeteren.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 08 mei 2017 om 16:53 geantwoord