Klacht: onduidelijke communicatie

op 14 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik bestelde vanuit Belgie een product in China. Dit zou geleverd worden door DHL. Ik krijg om 17:00 bericht dat mijn product onderweg is maar er waren extra kosten die eerst diende betaald te worden (douane)voor mij geen probleem. Om 19u was het er nog niet. Ik log in op de site en zie dat dit niet aan de deur kan worden betaald, maar enkel online of terplaatse in het DHL kantoor. En het hele bericht in het Engels. Ik bel naar DHL, daar krijg ik de melding “dat zijn onze collega’s van boekhouding die dit doen… morgen om 9:00 zijn ze er terug” . Zeer zwakke manier van werken voor een internationale firma.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als:
de berichten in het Nederlands zijn;
als er duidelijk in staat dat ik niet aan de deur kan betalen;
dat men de schuld niet in de schoenen van een andere dienst schuift;

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door marcelmombeek