Klacht: onduidelijk communiceren

op 03 november 2011 over Incasso Unie in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Incassounie schijnt moeite te hebben duidelijkheid te geven over lopende zaken (is dit een gebrek aan interne controle of is dit bewust om de kosten bovengemiddeld te laten stijgen)
Ook de communicatie met clienten laat te wensen over,
totale onwetendheid of desinteresse ik weet het niet.

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid als een client vragen heeft en een beetje begrip voor de situatie waarin mensen terecht zijn gekomen
in veel gevallen door omstandigheden van buitenaf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Incasso Unie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Incasso Unie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Incasso Unie

Heeft op 02 februari 2012 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Met de door klant opgegeven gegevens kunnen wij het dossier niet traceren. Wij nodigen klager uit, indien dit nog nodig is, een e-mail te versturen naar contact@inkassounie ovv "Klacht op Klacht.nl" en daarbij het dossiernummer te vermelden.

Heeft op 02 februari 2012 om 12:02 geantwoord

de oplossing is hetzelfde als het probleem
incasso unie kan kan het dossier niet vinden dit is een standaard gezegde om niets te ondernemen blijft de vraag is dit onwil of onkunde !!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door p.evers