Klacht: Ondraaglijke wietlucht na muren te hebben geverfd met Flexa Powerdek

op 07 oktober 2015 over Flexa in de categorie Producten

Ongeveer 3á4 weken geleden hebben wij 3 slaapkamers + gang gegrond met Karwei grondverf op nieuw gestucte muren, een paar dagen later hebben wij 1 kamer geschilderd ongeveer een week later bleef er een geur hangen in de kamer die sterk op wietlucht lijkt, eerst denkend dat er in de buurt iemand een plantage had wat dus niet het geval was, toen wij met ons neus tegen de muren gingen staan, kwamen wij tot vaststelling dat de wietlucht van de muren af kwam.. Niemand geloofde ons toen wij dit vertelden, ondertussen hebben wij geprobeerd om in die kamer te slapen om zo een andere kamer te kunnen afwerken moesten wij na 3 nachten toch opgeven want de hoofdpijn en benauwdheid werd ons teveel! Ongelooflijk dat Flexa deze verf nóg steeds op de markt mag verkopen als er al zoveel klachten over geschreven zijn. Ondertussen rechtsbijstand ingeschakeld en Gamma op de hoogte gebracht, deze laatste zou de klacht voorleggen aan de leverancier, tot vandaag nog geen nieuws gekregen?
Weet iemand een permanente oplossing voor dit probleem aub? GEEN LAPMIDDELS die na een paar maanden weer niet werken!
Wij durven de andere kamers ook niet meer te verven uit schrik dat wij dezelfde reactie gaan hebben als in die ene kamer..

Wanneer er iemand een permanente oplossing aanbied en daar ook de kosten van een schilder/werlied bijrekent want ikzelf ben 3 dagen bezig geweest om die kamer netjes af te werken en nu zou ik dit weer moeten doen voor iets dat ik zelf niet in de hand heb gewerkt!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

Bericht van Flexa

1 jaar geleden - Goedemorgen, mevrouw, mijnheer, Op zich is het zeer vervelend dat u een teleurstellenmde ervaring heft opgedaan met on sproduct. Om u gericht verder te kunnen helpen wil ik u vragen om uw klacht, inclusief uw adresgegevens bij ons te melden via: Dirk.vanderMeer@akzonobel.com Ik ga u dan gericht verder helpen. Met vriendelijke groet, Dirk van der Meer Technisch adviseur en Opleider AkzoNobel Decoratieve Coatings BV

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht zoas

1 jaar geleden - Geachte, Een tijdje geleden heb ik een klacht op klacht.nl geplaats i.v.m. Flexaverf die een stinkende wietlucht nalaat na het uitdrogen. Nu heeft Dirk van de Meer mij via mail gecontacteerd en eigenlijk om een lang verhaal kort te maken, is er vanuit AkzoNobel GEEN oplossing aangeboden geweest op hun kosten! Meneer van der Meer adviseerde ons een isolerende verf en Alpha Q10te gebruiken ten einde de stank weg te krijgen maar kwam totaal niet tussen voor de opgelopen schadekosten omdat volgens hem a.d.h. de batchnummers van de emmers er tot nu toe geen klachten waren binnengekomen, de producten die hij overigens adviseerde waren uiteraard ook van AkzoNobel..! Verder zei hij dat we wel de verf bij Gamma Terneuzen mochten binnenbrengen en deze zou dan opgestuurd worden naar hun labo voor verder onderzoek.. Ik geloofde daar niks van uiteraard daar hij al eerder had gezegd dat de nummers van de emmers geen klachten betrof..? De emmers met Flexa hebben wij idd bij de Gamma binnen gedaan nadat ik mijn verzekering heb gecontacteerd en zij adviseerde mij druk op de Gamma uit te oefenen omdat ik daar het artikel gekocht had en niet bij AkzoNobel, nu heeft Gamma na veel moeite toch een waardebon gegeven ter waarde van de 2 emmers Flexa en daar is het verder bij gebleven! De stank bleef uiteraard aanhouden! Wij hebben daarom beslist om een permanente oplossing toe te passen om definitief van ons probleem af te komen en dat is dat wij DE HELE DAG met een steekmes en een vies chemisch product de stinkende verf van ons nieuw gestucte muren hebben gestript! Gevolg, sierlijsten van de plafonds opnieuw moeten schilderen, gaten en kappen in de muren opnieuw moeten opvullen en door de alfopers van het chemisch product op de muren over de plinten, vandaag de plinten opnieuw geverfd met een speciale verf die ons ook 42euro gekost heeft voor 0.75l. Schandalig dat wij na al deze miserie voor een reeds gekend probleem zelf voor alle extra kosten moesten opdraaien.. Ik weet niet of jullie voor ons nog iets kunnen betekenen, anders horen wij dat graag uiteraard. Met vriendelijke groet, Zohra Assadrati

Bericht van Flexa

1 jaar geleden - Goedendag mevrouw Zohra Assadrati, Wij hebben al via diverse wegen contact met elkaar gehad en ik heb getracht u hierin duidelijkheid te geven. Gebaseerd op het chragenummer van de door u gebruikte verf blijkt dat de geurproblemen absoluut niet vanuit de door u gebruikte verf komen. Wat blijft is dat het natuurlijk bijtengewoon vervelend is. Vandaar ook dat wij ondanks dat de problemen niet vanuit de verf komen, wij u toch puur vanuit coulance willen bekijken wat wij nog voor u kunnen betekenen. Wilt u derhalve alsnog via Dirk.vanderMeer@akzonobel.com contact met mij opnemen. Met vriendelijke groet, Dirk van der Meer Technisch adviseur en Opleider AkzoNobel Decoratieve Coatings BV

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 30 september 2016 om 09:57 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door zoas