Klacht: Ondeugdelijk stoomreiniger

op 09 augustus 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ga niet met Bralex in zee,
Pure oplichtersbende.
Wil een stoomreiniger retourneren,
Binnen 2 weken retour gezonden.
Apparaat functioneerde niet naar behoren.
Wordt gewoon gezegd, u heeft het apparaat gebruikt,
Dus kan niet meer gerouteneerd worden,
Na diverse mails zijn we nog streep verder gekomen.
Een waardeloos bedrijf.
Zeer, zeer, zeer slecht.

Gewenste Oplossing:

Ontevreden
Nog nooit zo'n slecht websitebefrijf meegemaakt.
Ga er niet mee in zee.
Het zijn een stel oplichters

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

2 maanden geleden - Beste klant, Excuses voor de late reactie. Wij hebben inmiddels uw klacht intern opgelost. Om deze reden zullen wij overgaan tot het sluiten van deze klacht. Met vriendelijke groet, Coen Bralex Webshops B.V.

Reactie van de melder van de klacht Tromp146

2 maanden geleden - wat is dan de oplossing ik heb hier niets van gezien of gehoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 03 oktober 2017 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben uitvoerig dit besproken in het e-mail verkeer wat wij hebben gehad.
U heeft de stoomreiniger gebruikt, waardoor het product niet in verkoopbare staat in terug gekomen. U geeft aan dat het product defect was, echter hebben wij dit uitvoerig getest en het product werkt naar behoren. U bent buiten uw retour periode om zich te herroepen waardoor wij het gehele aankoopbedrag niet kunnen terugstorten.

Wij hebben inmiddels de stoomreiniger wederom naar u toegestuurd naar uitvoerig telefonisch contact met u te hebben gehad.

Zoals eerder aangegeven in de eerdere e-mails van mijn collega's wordt de korting van 10 procent van het aankoopbedrag teruggestort ter coulance op het door u opgegeven rekeningnummer. Dit zal zoals ook eerder aangegeven binnen 14 werkdagen terug betaald worden.

Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Laura Fenanlamber

Heeft op 05 oktober 2017 om 16:25 geantwoord

Op de eerste plaats hebben wij de stoomreininger binnen de wettelijke gestelde termijn teruggestuurd. en dit was duidelijk in de retourperiode.
Wij hebben het product alleen maar gestest of dit werkte.
Dat was niet het geval, vandaar dat wij hierop meteen gereageerd hebben.
Ik blijf het van Bralex een slechte zaak vinden.
Zij proberen zich er van alle kanten met een smoes van af te maken.
Zeer zeer slecht van dit bedrijf.
Eerst praten ze over het feit dat het apparaat gebruikt is, zonder uit te proberen of het werkt moet je dit apparaat toch kunnen testen.
Daarna zeggen ze de retour termijn is verstreken. Terwijl wij dit binnen de gestelde periode hebben geretourneerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Tromp146