Klacht: Ondeugdelijk product niet nakomen van afspraken

op 01 juni 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

In feb 2021 een bed besteld voor onze zoon. 9 weken levertijd, prima! Twee dagen voor de leverdatum krijgen we een telefoontje dat het 7 weken langer duurt, balen! Net het bed van onze zoon weg gedaan om ruimte te maken. Ergens een tijdelijk bed geregeld. Voor het Pinksterweekend komt dan eindelijk het bed. We besluiten het in het Pinksterweekend in elkaar te zetten. Zit er gewoon een productiefout in 1 plank en wie weet ook wel in de rest van het pakket? We hebben het dicht gelaten. We willen een nieuwe plank, maar die kan pas 13 juli geleverd worden. Weer 7 weken wachten! Nu is de maat vol! Kom de boel maar ophalen! 28 juni is de eerste ophaalmogelijkheid! Dat kan toch niet! En dan heb ik het nog niet gehad over de slechte klantenservicemedewerkers. Die kunnen wel een cursusje telefoontraining gebruiken! Van de term LSD (luisteren, samenvatten, doorvragen) hebben ze nog nooit gehoord. De “D” staat bij Beter Bed voor Doordrammen van hun eigen procedures. Hebben helemaal geen besef van klantbeleving! Echt tenenkrommend..

Twee opties:
Het bed wordt uiterlijk maandag 7 juni 2021 bij ons opgehaald. En het geld is voor die tijd terug op onze rekening of ze betalen het bij ophalen direct (contant) voordat het bed meegaat. Moeten wij immers ook bij aflevering.
Wij brengen het bed deze week zelf naar de dichtstbijzijnde Beter Bed Winkel en krijgen ons geld direct op de rekening/contant terug.

Zou leuk zijn:
Er is ons een textielbon aangeboden voor de ellende, ook die hebben we tot op de dag van vandaag niet ontvangen. Een bon van €50 is nog steeds erg welkom!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 01 juni 2021 om 15:31 geantwoord

Heeft op 01 juni 2021 om 15:59 geantwoord

Waar een wil is, is een weg! Keer op keer is gebleken dat Beter Bed niet de wil heeft dit op te lossen. Ook nu weer! Beter Bed is alleen goed in standaard antwoorden geven, zonder echt te luisteren. Zoals te lezen in mijn voorstel zijn wij zelfs bereid om het bed te brengen naar een vestiging van Beter Bed, het staat hier in de weg! En waar is de telefonisch aangeboden textielbon? Niks ontvangen en ook daar wordt niet op ingegaan in dit bericht. Graag out of the box denken en graag de copie/paste-knop achterwege laten! Bel me anders gewoon even op. Of is dat lastig? Is natuurlijk geen standaardantwoord! Dit klacht is NIET opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariskaheefteenklacht