Klacht: ondeugdelijk materiaal vlucht KL 6178 30 april 18.05

op 02 mei 2016 over Delta Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Bij het begin van de vlucht, bij het taxien, was al duidelijk dat de electriciteit (lampen/ video schermen) niet goed werkte. Bij navraag na een uur zij men dat veiligheid niet in geding was. Ik heb gemeld dat bij ondeugdelijk mate
riaal bij vlucht veiligheid altijd in het geding is. Werd aangegeven dat een uur na vliegen het wel weer zou werken. Bleek niet het geval; eens te meer reden te denken dat men niet “in control” was. Men probeerde me gerust te stellen met alcohol (ik maak wel een lekkere mix voor u) wat ik heb gewei
gerd. Vertrouwen is ernstig geschaad in Delta Airline/ KLM, dat men durft te vliegen met gebrekkig materiaal, slordig omgaan met klacht, afdoen als overbezorgde passagagier, terwijl ik de vlucht, de communicatie, en de omgang gewoon onverantwoord vind.

Ik overweeg nog nadere stappen, omdat ik het onverantwoord vind dat zo wordt omgegaan welzijn van mensen die hun leven in handen geven van een vliegmaatschappij. Ik snap als er sprake is van overmacht in de lucht; maar hier was van tevoren duidelijk dat het niet werkte (bevestigd door steward/ purser) en toch is besloten te gaan vliegen, zonder passagiers te verwittigen/ keuze voor te leggen. In mijn geval was ik anders niet mee gegaan op deze vlucht.Ik verwacht dat u met een voorstel komt, een schadevergoeding ( gebrek aan voorzieningen, stress, onveiligheid),
maar ook een aannemelijk verhaal dat dit voortaan niet meer kan voorkomen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Delta Airlines

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Delta Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroenluttersdelta