Klacht: Ondeskundige mensen

op 02 mei 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ca 4 maanden geleden benaderd door belvoordeel u krijgt 2 nieuwe handsets gratis. Ok mooi!! De handsets worden geplaatst.. en ook een modem??
Of ik even wil tekenen modem kost €200!!! Wat???
Uiteindelijk mag ik het dan voor €50 hebben.
Wat ik nog accepteer ook. Er moet om de handsets te laten werken alleen nog even een lijntje omgezet worden,duurt 5 werkdagen.
Na 2 monteurs en 4 maanden verder en dubbele facturen vanwege een extra telefoonlijn waar ik geen gebruik van maak. Nog geen werkende handsets. Mijn oude handset is ondertussen zo slecht dat ik bijna onbereikbaar ben.
Vandaag stond er weer een monteur op se planning waarvoor gister afgebeld werd!!! En blijkt als ik van hen afwil ik een contract zou hebben ondertekend tot juni volgend jaar??? Kost me €600 om ervanaf te komen. Ik vraag me af wat voor mensen deze zaak runnen!!! Echt bizar!!

Gewenste Oplossing:

Als ik werkende handsets heb.
Het teveel betaalde retour krijg
En kan opzeggen zonder kosten.
Ik ben zo vreselijk klaar met belvoordeel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

5 maanden geleden - Beste heer van Lint, Uiteraard betreuren wij de ontstane situatie. Hierom heb ik u zojuist telefonisch proberen te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor. Ik zal u daarom maandag wederom proberen te bereiken. Vriendelijke groet, Team Belcentrale

Bericht van Belcentrale

5 maanden geleden - Beste heer van Lint, Zojuist heb ik nogmaals geprobeerd telefonisch in contact met u te komen, maar kreeg ik helaas geen gehoor. Ik zal het op een ander moment nog eens proberen,

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 26 juli 2017 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Boudewijn,

Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken en samen het bezoek van onze onderhoudsmonteur geëvalueerd. U heeft kenbaar gemaakt dat uw klachten zijn verholpen.

Wij betreuren het feit dat u problemen heeft ondervonden.

Ik hoop van harte dat uw klacht hiermee is opgelost en we u in de toekomst Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over Belcentrale dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice of rechtstreeks bij uw accountmanager.

Vriendelijke groet,
Team Belcentra

Alle klachten die gemeld zijn door Boudewijn van Lint