Klacht: Ondersteuning

op 19 juli 2016 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fiets in 2005 gekocht
In maart 2016 een nieuwe accu en computer
1maand ermee gefietst,, onderweg gefietst had ik geen ondersteuning meer hij gaf op de display Er aan .
Naar een fietsen zaak gegaan maar die konden niets vinden. Later weer de fiets geprobeerd en toen deed hij het weer.?? Maar gister liet hij het weer afweten.
Kunt U mij vertellen wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Vr gr.T.Slotema. Assen

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een antwoord op mijn vraag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rem25tineke44