Klacht: onderhoud materiaal/handelen personeel

op 18 september 2017 over Duinrell in de categorie Attractiepark

Mijn zoontje Wessel van 12 jaar mocht 15 september jl. voor het eerste samen met zijn vriendje naar Duinrell. Wij als gezin komen geregeld in jullie park al dan niet met caravan, omdat de kinderen alle attracties erg leuk vinden. Met de bootjes varen in ‘de haven’ slaat hij nooit over. Zo ook afgelopen vrijdag niet. Toen hij net op het midden van het water zat, ging zijn bootje lek!! Dit zou m.i. nooit mogen gebeuren en ik neem aan dat de bootjes ook elke dag hierop gecontroleerd worden. Het hele bootje zonk met als gevolg dat hij van zijn teen tot zijn nek drijfnat was. Mijn klacht heeft betrekking op de reactie van het parkpersoneel aanwezig bij de attractie. Die ging gewoon aan de kant staan lachen en kwam niet gelijk in actie!!! Het duurde enige tijd waardoor zelfs voorbijgangers hem gingen filmen!!! Gelukkig heeft hij zijn zwemdiploma, maar hij voelde hierbij erg ongelukkig. Uiteindelijk is er toch een medewerker heen gegaan en toen mijn zoon aangaf dat zijn telefoon die nu buiten zijn schuld om het niet meer deed, werd hij gewezen op een bordje waarop in kleine letters stond dat dit zijn eigen risico was. Logisch als het je eigen schuld zou zijn, maar nu was het t.g.v. nalatig onderhoud van de bootjes. Ben je door en door nat en doet je telefoon het ook niet meer!! Het hele weekend heeft zijn telefoon thuis in de rijst gelegen en gelukkig doet hij het nu weer. Maar mijn zoon en zijn vriendje konden wel hun dagje duinrell vroegtijdig afbreken, omdat hij natuurlijk niet drijfnat kon blijven lopen. Het is geen zomer meer!! Gelukkig is hij niet ziek geworden, want daar was ik ook nog bang voor. Aangezien ik 1 uur moet rijden om hem op te halen, dus die tijd moest hij drijfnat wachten. Ik wilde dit bericht niet gelijk op social media posten, omdat wij jullie park een warm hart toe dragen. Maar wil hierbij wel een klacht indienen. Aangezien ik vrijdag 2 teleurgestelde mannetjes van 12 vroegtijdig moest ophalen van hun dagje samen in duinrell!!

Zijn telefoon doet het gelukkig weer, maar ik zal pas tevreden zijn als Wessel samen met zijn vriendje hun dagje duinrell kosteloos over zouden kunnen doen en dus nieuwe toegangskaarten zouden ontvangen. Ik hoop snel een reactie van u te mogen ontvangen.

M. van Loon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Duinrell

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Duinrell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. van Loon