Klacht: Onderhoud huisje park de Haan

op 29 september 2011 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Hierbij wil ik mij aansluiten aan de vorige klacht.Wij verbleven op het park van 19 t/m 26 September.Ons huisje was een 8 persoons huisje er zou een bubbelbad en kluisje inzitten,maar dat was niet zo,bij ons kon de koelkast niet goed dicht,en de groentela was kapot.Verder kon de schuur niet op slot,en de schuur en het huisje waren
vreselijk muf en klam.Ook aan schoonmaken ontbrak het hier,stofwolken onder de verwarming en wattenstaafjes en papieren zakdoekjes op de kast,over de kasten maar niet te spreken daar zaten nieteens deuren in.De deur naar de kamer kon niet dicht,want hij was ontzet en er zat een deuk in.De bedden pasten de matrassen niet op die waren te groot.Verder reden verschillende gasten over het park of het een racebaan was en werd er overal geparkeerd,zelfs op onze oprit.Het enigste wat er goed werkte was het slot om het huisje in te komen.Aan dit park moet heel wat gesleuteld worden wil het aan Center Parcs normen voldoen.Wij hebben heel veel vertrouwen gehad en het was altijd prima in orde,maar nu waren wij heel erg teleurgesteld en we hopen dat hier wat aan gedaan wordt al is het voor de volgende huurders.

Wij willen hierbij vertellen dat als wij een Cottage huren,wij ook een Center Parcs waardige Cottage krijgen,en daar hoort een vergoeding bij aan u de keus wat voor een vergoeding.

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte, Onze excuses dat uw verblijf niet geheel naar wens is verlopen. We hebben u ons antwoord per e-mail verstuurd. We hopen van harte uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 30 september 2011 om 17:00 geantwoord

We hebben de gasten een cottage cadeaubon aangeboden.

Heeft op 02 oktober 2011 om 12:51 geantwoord

Wij vinden €50 wel een beetje karig maar wij hopen dat er naar ons geluisterd wordt en er wat aan de cottages gedaan kan worden

Alle klachten die gemeld zijn door 6259