Klacht: Onderhoud Combiketel

op 17 maart 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

In het jaar 2016 is er geen onderhoud gepleegd. Dit terwijl er betaald is voor het onderhoud. Via mijn accountmanager bij Eneco, heb ik dit aangekaart. Ik moest maar zelf bellen. Dat heb ik ook gedaan. Er bleek iets mis te zijn met de migratie van hun systeem, waardoor mijn gegevens niet waren meegenomen. Ik zou worden teruggebeld. Tot heden niets meer gehoord. Dit wederom bij mijn contact bij Eneco aangekaart, waarbij zij aangeeft om eea telefonisch af te wikkelen.
Voor het werk ben ik regelmatig in het buitenland, dus gaf ik aan om het maar via de mail te doen. Dat kon niet. Wij zitten nu in maart, dus ruim 1 jaar geen onderhoud gehad aan het toestel. Een kwalijke zaak, te meer je er voor betaald.Bij eventuele schade stel ik Eneco aansprakelijk. Ik vind dat Eneco er zich makkelijk van af doet, vandaar mijn klacht op uw site.

Eneco moet gewoon doen, waarvoor zij betaald krijgt. Vorig jaar geen onderhoud, wel het geld geïncasseerd! En dat loop dit jaar weer door. En ze houden zich stil, dat irriteert.
Wellicht de hoogste tijd om toch maar over te stappen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 21 maart 2017 om 13:32 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat er al langer dan een jaar geen onderhoud is uitgevoerd terwijl dit een betaalde dienst betreft.

Onder uw klantnummer zie ik dat uw e-mail met dezelfde strekking als deze klacht reeds beantwoord is. Deze reactie is verstuurd door een collega van Eneco Installatiebedrijven, de tak binnen Eneco die het onderhoud en alle overige zaken omtrent onze huurapparaten en de bijbehorende service beheert.

Kort samengevat wordt u in de e-mail een compensatie aangeboden voor het onderhoud welke niet uitgevoerd is. Ook wordt u uitgenodigd contact op te nemen om zo een nieuwe afspraak voor onderhoud kort te sluiten. Ik adviseer u vriendelijk van dit aanbod gebruik te maken.

Rodney
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door anabi