Klacht: onderhevig aan valsheid in geschrifte,oplichting en woekerrente

op 07 juli 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

pas in 2015 bemerkt na langdurig verblijf in buitenland zo n 16 jaar, dat ARENDA nu Vesting Finance, een AAB rekening van ons heeft geplunderd nalv oud lease contract cv ketel uit 2001. Men legt ons een lease contract voor uit 2001, wat niet klopt, men kan ook origineel contract noch aflossingsschema niet tonen, de rente blijkt woekerrente te zijn.

Als schikking niet lukt, dan publiciteit icm rechtszaak, over de onbeschamende praktijken van deze4 woekerfirma.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 13 juli 2016 om 15:04 geantwoord

Goedemiddag meneer/mevrouw,

Uw inhoudelijke klacht hebben wij in onderzoek genomen en wij komen daarop in een persoonlijke reactie bij u terug. Met betrekking tot uw opmerking over onze medewerker kunnen wij u mededelen dat de door u bedoelde persoon niet werkzaam is binnen onze organisatie. Er is sprake van een persoonsverwisseling. Onze medewerker is niet de door u bedoelde ‘oplichter’. Uw mededeling is lasterend en belastend voor onze medewerker. Om die reden willen wij u dan ook dringend verzoeken om deze aantijging uit uw klacht te verwijderen.

Met vriendelijke groet
Klachtenmanagement Vesting Finance

Alle klachten die gemeld zijn door cv ketel