Klacht: Onderdelen missend en verbogen, slechte service

op 12 mei 2020 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

31 maart een onvolledige kast in ontvangst mogen nemen, gelijk aangegeven en service werd in behandeling genomen. Foto’s gemaakt etc, 9 april zouden de onderdelen besteld zijn. Meerdere malen telefonisch contact waarin levering toegezegd werd. Echter tot op heden niets ontvangen en ligt er een pakket in de slaapkamer.

Als de onderdelen zsm geleverd zijn. Anders de rest op komen halen en het geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 29 april 2020 om 11:31 geantwoord

Beste klant,
Allereerst onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw aankoop bij ons. Zoals ook met u eerder besproken krijgt u de nieuwe onderdelen deze week met de post toegestuurd. Wij wensen u veel plezier met de meubels en mochten wij u ergens mee van dienst kunnen zijn dan vernemen we dat graag.
Klantenservice

Heeft op 29 april 2020 om 13:38 geantwoord

Gisteren telefonisch contact met het serviceteam, wist van niets. En u is het toch weer deze week. Zou graag weten wanneer? Ookal is het coronatijd...1 maand voor 1 klacht is buitensporig lang.

Reactie van de melder van de klacht Sietse87

4 maanden geleden - Nog steeds niets ontvangen, en de werkweek is voorbij. Het blijven leugens na leugens. En omdat alles uiteraad enthousiast is uitgepakt, is een geen retour meer mogelijk. Nooit meer een aankoop bij dit bedrijf!

Alle klachten die gemeld zijn door Sietse87