Klacht: Onderbuik gevoel

op 21 januari 2014 over Budget Ticket in de categorie Kaartenverkoop

Heb via budgetticket.nl 8 en daarna nog 1 kaarten gekocht. Dat is 900,00 euro. op internet vernam ik nogal wat negatieve berichten over deze ticket site. Ik heb gebeld met Marjolein van budgetticket. Zij kon mij garanderen dat ik echt mijn Tickets krijg drie weken voor de 29e januari 2015. Ze vertelde dat ze op dit moment in een kluis liggen en dus niet eerder verzonden konden worden. Ze was zeer vriendelijk en hoop de echte arena kaarten op tijd te ontvangen.

Bericht van Budget Ticket

3 jaren geleden - Hallo Lauwrierdropje, Fijn dat je het contact met onze klantenservice als plezierig hebt ervaren. Hierbij willen wij je via deze weg ook nogmaals garanderen dat je uiteraard alle 9 kaartjes voor het concert van Vrienden van Amstel LIVE tijdig zult ontvangen. Zoals onze medewerkster al heeft verteld, is het helaas niet mogelijk uw E-tickets nu al te mailen, maar deze zullen volgens onze vaste procedure 15 werkdagen voor het concert (dat zal begin januari zijn) per e-mail naar u worden verzonden. Ik hoop u hiermee nogmaals gerustgesteld te hebben en wens u nu alvast heel veel plezier bij de Vrienden van Amstel. Vriendelijke groet, Mirte van de Water Budgetticket

Alle klachten die gemeld zijn door Lauwrierdropje