Klacht: Onderbetaling bezorgers

Cj kroes op 08 december 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik snap wel dat er zo weinig mensen nog een folderpakket van spotta krijgen.
Ze gaan steeds minder betalen..lees wel de helft minder dan vorig jaar in deze periode.
Wie wil daar nog door weer en wind voor lopen???

Gewenste Oplossing:

Weer terug naar een normale betaling en anders komt weer een wijk die geen folders ontvangt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 december 2021 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Kroes,

We vinden het vervelend dat u ontevreden bent.

Als bezorger verzoeken wij jullie contact op te nemen met de bezorgersafdeling. De melding kan dan door de juiste afdeling in behandeling worden genomen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door Cj kroes