Klacht: Onder garantie willen uitkomen

op 26 mei 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De Kobo glo van €80,- is minder dan een jaar oud. Het beeld staat vast en is helemaal vastgelopen. Bcc hoofdkantoor zegt dat ik 2 jaar garantie heb en naar winkel mag brengen. In de winkel beschuldigt de verkoper me ervan dat het in een koffer geplet is (wat niet waar is, er is niks mee gebeurd, de reader lag in hoes op nachtkastje) . Nu kreeg ik een formulier dat als ze opsturen ze me €150,- in rekening kunnen brengen zonder overleg. Ik heb dus alles mee terug genomen. Nooit meer BCC en/of Kobo op deze manier. 🙁

Gewenste Oplossing:

Indien de Kobo gewoon netjes gerepareerd wordt...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 juni 2017 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Happyday