Klacht: Onder de vier linden niemand aanwezig bij aankomst

op 08 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Op 7 juli aangekomen bij onder de linden in Sittard! en in januari al gereserveerd. Na drie uur reizen met tevens een bejaard persoon zien wij dat de accommodatie gesloten is! Daar staan we dan. Inchecken was om15 u we waren daar ruim op tijd om de omgeving te verkennen en de spullen even neer te zetten omdat er geen parkeerplaatsen zijn en ik met iemand was die slecht ter been is en bejaard. Uiteindelijk weer weg gegaan omdat wij. Aan niets wisten en de buurvrouw kwam om te melden dat men met vakantie was. Uren later namelijk twee uur voor incheck kregen we pas een mail niet eens een belletje dat ze met vakantie zijn en we de sleutel maar ergens anders moesten halen toen waren wij natuurlijk al weer weg wat moeten we daar blijven doen als men gesloten is en de gasten niet tijdig informeer. Eigenaar heeft nog het lef te zeggen dat er wel betaald moet worden! Hoe doen mensen zaken Tegenwoordig ? Ik betaal geen cent en ze weten al ruim een half jaar dat we komen en presteren het twee uur van tevoren een mail te sturen en dan nog het geluk dat ik onderweg mail kan lezen. Schandalig!!!!

Niet betalen!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mr1999