Klacht: ondedelen miss van nieuw koelkast product

op 06 oktober 2016 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na aanschaft van duur koelkast van siemens KS36VVI30 van de doos blijkt er miss 2X dopjes van scharnier gaten, na siemens service bellen, hun antwoord was wij kunnen niks doen want die bestaat niet in hun onderdelen systeemen die heeft geen partnummer in de servicemanual van `t zelfde type van de koelkast (grapig )
Zulke gaten blijven open voor ongewenst insecten daarom een mooi plaats vinden `t leven en voortplanting zonder dicht te doen
Mijn vraag hoe pass dit product fabriek QC-controle zonder na kijken, en waarom siemens neemt zo serieus actie niet tegen mijn melden?
Wat kost zo goedkope dopjes 100 euro???

Gewenste Oplossing:

2X dopjes direkt opsturen en probleem opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

Reactie van de melder van de klacht kanaal digitaal

2 maanden geleden - wil ik graag ook weten en publiek ook weten wat is de nut als deze gaten blijven open ???!! en waaron siemens fabrikant negreet zo belang onderdeel in de koelkast te plakken ???

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kanaal digitaal