Klacht: Ondanks dat ik binnen 2 dagen ben terug gekomen op het verlengen van mijn abonnement kan ik hier niet vanaf

op 25 september 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Belcentrale heeft mijn abonnement verlengd voor 4 jaar, ondanks dat ik binnen 2 dagen na het telefoongesprek met hen heb aangegeven dat ik het er niet mee eens ben en dat hetgeen zij mij bevestigd hebben niet duidelijk is. Het betreft hier tevens een aanpassing vanwege de beëindiging van de ISDN lijnen van KPN. Zo kan men geen antwoord geven op het behoud van sommige functies binnen de nieuwe bel-situatie. (automatische deuropener en alarmlijn)
Deze bezwaren zijn door belcentrale zelfs bevestigd met een mail.
Ik heb aangegeven zelf later contact op te nemen, vanwege vakantie.
Zij hebben de bezwaren inmiddels eenzijdig als afgehandeld in het systeem staan, omdat zij geen contact met mij konden krijgen. Nee, logisch, ik had zelf aangegeven tijdelijk niet bereikbaar te zijn.

De mensen bij de afdeling telefonische verkoop zijn zeer slecht in het uitleggen van de diverse mogelijkheden. E.e.a. gaat heel snel en is nogal vaag. Tevens krijg ik de indruk dat men zelf ook niet goed op de hoogte is. Alle vragen worden afgeraffeld beantwoord alsof je dom bent en het heel raar is dat je e.e.a. niet begrijpt. Waarschijnlijk moeten er per uur een aantal klanten benaderd worden en extra vragen kosten dan teveel tijd. Niet erg sympathiek.

Ik wil graag overstappen naar een kleinschaliger en lokaal telecom bedrijf en belcentrale wil het contract niet vrij geven. Ik ben pas tevreden wanneer dit toch mogelijk is.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

8 maanden geleden - Goedemorgen mevrouw Nieuwenhuis, Zojuist hebben wij uw klacht in behandeling genomen. Een collega zal spoedig telefonisch contact met u opnemen om de kwestie te bespreken. Indien u vragen heeft verneem ik deze uiteraard graag van u.

Reactie van de melder van de klacht NCF

8 maanden geleden - Dank voor uw bericht. U kunt vanmiddag tussen 13.00 en 17.00 contact opnemen met Jan Nieuwenhuis. Anders pas weer dinsdag de 19e.

Alle klachten die gemeld zijn door NCF