Klacht: Ondanks belofte’s nog steeds geen pakket

op 15 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ondanks dat DHL toegezegd heeft aan Ici Paris dat het pakket 14-12-2017 bezorgd zou worden, nog steeds niet binnen.
Pakket zou verkeerd gescand zijn en een dag later bezorgd worden/

Webcare, ipv schade proberen te beperken op Klacht.nl zouden jullie beter eerst een onderzoek starten naar de bezorger, dit kan echt niet.

Bezorger van DHL in Galecop, Nieuwegein, ga je eigen diep schamen en lever het pakket af.

Pakketnummer is 3SCPR0001401745. Webcare, zorg ervoor dat het vandaag bezorgd wordt! Weer een dag voor niets zitten wachten.
En laat de bezorger niet zeggen dat hij geweest is, er zijn videobeelden van het appartementencomplex waar ik woon en ik heb net de beelden weer zitten bekijken, geen DHL bezorger geweest gisteren.
Helaas mag en kan ik de beelden niet openbaar maken in verband met privacy wetgeving maar DHL staat het vrij om deze beelden te komen bekijken.

Toegeven dat de bezorger vooral het niet bezorgen van pakketten voor ogen heeft en dat mijn pakket bezorgd wordt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 december 2017 om 15:33 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan uw pakket ondanks de 'bezorgd' melding nog niet ontvangen te hebben. Verstandig dat u hier al een melding van heeft gemaakt bij de verzender van uw pakket. De verzender kan namelijk een onderzoek starten bij DHL en de gegevens verstrekken die hiervoor benodigd zijn. Wij kunnen dan onderzoeken waar uw pakket bezorgd is en ervoor zorgen dat u deze zo snel mogelijk alsnog ontvangt. U kunt dan ook het beste navragen bij de verzender of dit onderzoek inmiddels opgestart is. Want hier kan ik nog geen gegevens over vinden in ons systeem.

Janneke
DHL Parcel Webcare