Klacht: Ondanks afspraak ‘No show’ en geen nieuwe datum!

op 03 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 juli 2017 om 16:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens onze gegevens wordt er inderdaad al 3 dagen op rij overmacht gemeld. Dit heeft helaas te maken met het feit dat deze zendingen te groot zijn voor onze reguliere bezorgingsdienst. De zendingen zullen of retour gaan, of de leverancier moet hierover contact met ons opnemen en samen met ons naar een oplossing kijken om de zendingen toch bij u te krijgen. Mijn advies is daarom meldt dit bij uw leverancier, zij gaan dan met DHL kijken naar de mogelijkheden.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Heeft op 03 juli 2017 om 17:18 geantwoord

Neen, Ik heb diverse malen kontakt gezocht met zowel Lidl als DHL en zij geven beide 'geen thuis'. Ik wordt van het kastje naar de muur gezonden, in plaats dat er tussen LIDL opdrachtgever en DHL een oplossing wordt voorgedragen aan mij c.q. de klant. Beide bedrijven hebben een houding van: 'zoek het maar uit!'

Reactie van de melder van de klacht mw. M.G. de Ruijter

4 maanden geleden - Onbegrijpelijk dat deze klacht gemeld staat als opgelost!Niets is minder waar. DHL heeft nog steeds niet geleverd en geeft op de track en trace nrs. dubbele boodschappen af. Elke staat er nu: a) wordt geleverd op het genoemde dagdeel en vervolges staat er weer 'tijdelijke overmacht'. Ik ga me beraden over verder te nemen stappen.

Reactie van de melder van de klacht mw. M.G. de Ruijter

4 maanden geleden - Zowel DHL als LIDL geven 'niet thuis' en er is dus nog steeds 'NO SHOW'. Onbegrijpelijk dat er vermeld wordt dat de klacht opgelost is. DHL levert niet en speelt dit vervolgens via de klant uit en LIDL reageert niet met aktie. Ik zal mij beraden over de vervolgstappen.

Alle klachten die gemeld zijn door mw. M.G. de Ruijter