Klacht: oncorrecte handeling van een bezorger pakketdienst post.nl in 2283XH postcode

op 05 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bezorger belt aan er wordt bij ons beneden deur open gedrukt , dan hoor je alleen kom je pakje maar halen (mijn vrouw is slecht te been het duurt even geen probleem ) maar bezorger was al met het pakje in de bus om weg te gaan mijn vrouw moest hem terug roepen helemaal buiten de deur om het pakje als nog afgeleverd te krijgen . Heeft post. nl een beleid dat pakketten alleen beneden wonende netjes kunnen ontvangen ?

“klacht 2 – Laste tijd is er bij ons altijd een briefje in de bus “niet thuis ” mijn vrouw is vrijwel altijd thuis en helemaal als er een pakje aan moet komen .

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden pas als de postboden pakket aflevert waar het afgeleverd moet zijn.

(hij mag het netjes vragen maar als het niet mogelijk is om naar beneden te komen van wat voor reden dan ook , dan is het maar gewoon naar boven lopen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Matousek, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me dat de bezorger niet naar boven wilde komen en ook niet op uw vrouw wilde wachten. Ook vind ik het kwalijk, dat de bezorger nu helemaal niet meer aanbelt. Mijn excuses hiervoor. Hier wil ik graag een klacht over opmaken om dit met de bezorger te laten bespreken. Zou u mij hiervoor nog een 3S-code willen sturen van een pakket waarbij dit is voorgevallen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Matousek, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Matousek,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door icecle