Mijn Klacht:
Afgelopen drie maanden is mijn vertrouwen in PostNL gekelderd, zo heb ik in de afgelopen drie maanden 3 pakketjes een dag later ontvangen dan dit volgens track & trace gemeld was. De late levering werd wel aangegeven op PostNL, maar helaas in 2 van de 3 gevallen kreeg ik een melding op het moment waarbij ik vrij heb genomen om het pakket te ontvangen. Het andere geval was rond kerst (waarbij ik hier uiteraard begrip heb i.v.m. feestdagen).
Afgelopen week heb ik een artikel gekocht van een verkoper en dit laten verzenden. Helaas heeft hij er zelf voor gekozen om dit via briefpost te verzonden (waarbij ik dit ook niet slim van hem vindt), echter mag ik er op vertrouwen dat ook deze post verzonden wordt.
Al met al brengt dit tot wantrouwen bij mij in de levering van PostNL. Het kan zijn dat dit toeval is, maar het aantal fouten in zo\’n korte tijd vindt ik wel erg jammer.
Gewenste Oplossing:
Met de missende briefpost op de mat ben ik uiteraard tevreden, echter zie ik deze kans vrij klein. Graag zou ik wel een verklaring willen waarom deze gebeurtenissen geschiedt zijn.
