Klacht: Onbetrouwbare chauffeurs

op 27 februari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de tweede keer een slechte ervaring met DHL. Eerste keer briefje niet thuis in de brievenbus. Pakje zou volgende dag opnieuw worden aangeboden. Hele dag gewacht, ‘ s avonds via track-and-trace bericht dat het pakje bezorgd was. Nou niet bij mij dus. Niets ontvangen. Gebeld en geld terug van bedrijf waar pakje besteld was, maar pakje nooit boven water.
Tweede keer pakje wel bezorgd maar bezorger had geen tijd voor het tekenen van ontvangst want hij had het druk. Onbegrijpelijk. Zeer slecht bedrijf, geen controle van bezorgers blijkbaar.

Als volgens regels bezorgd wordt, tekenen voor ontvangst wat gecontroleerd gaat worden. Fatsoenlijk te woord worden gestaan bij telefonisch contact.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 februari 2017 om 13:04 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te vernemen dat de levering niet gaat zoals u van ons gewend bent. Ik zie bij de laatste zending die u heeft ontvangen dat er niet getekend hoefde te worden voor ontvangst.
We hopen dat het voortaan beter zal gaan met uw zendingen en heb u hopelijk hierbij voldoende geinformeerd.
Lea
DHL Parcel Webcare