Klacht: Onbetrouwbare chauffeurs

op 27 februari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de tweede keer een slechte ervaring met DHL. Eerste keer briefje niet thuis in de brievenbus. Pakje zou volgende dag opnieuw worden aangeboden. Hele dag gewacht, ‘ s avonds via track-and-trace bericht dat het pakje bezorgd was. Nou niet bij mij dus. Niets ontvangen. Gebeld en geld terug van bedrijf waar pakje besteld was, maar pakje nooit boven water.
Tweede keer pakje wel bezorgd maar bezorger had geen tijd voor het tekenen van ontvangst want hij had het druk. Onbegrijpelijk. Zeer slecht bedrijf, geen controle van bezorgers blijkbaar.

Gewenste Oplossing:

Als volgens regels bezorgd wordt, tekenen voor ontvangst wat gecontroleerd gaat worden. Fatsoenlijk te woord worden gestaan bij telefonisch contact.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 februari 2017 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te vernemen dat de levering niet gaat zoals u van ons gewend bent. Ik zie bij de laatste zending die u heeft ontvangen dat er niet getekend hoefde te worden voor ontvangst.
We hopen dat het voortaan beter zal gaan met uw zendingen en heb u hopelijk hierbij voldoende geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Geenidee58