Klacht: Onbetrouwbaar

op 13 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ruim een maand terug hebben wij een kinderbedje gekocht via AP lifestyle die een bol.com partner is. Niet alleen kwam de bestelling veel te laat en beschadigd aan maar ook bleek later dat het met op terpentine basis (dus giftig verf) behandeld te zijn, aanwijzingen hiervoor waren dat het zeer heftige en sterke terpentine lucht uit de doos kwam en in die vier dagen dat wij de ramen en deuren open hadden bleef het luchtje nog hangen. Wij kregen ook geïrriteerde luchtwegen klachten en hoofdpijn hierdoor (als gevolg van blootstelling aan die giftige dampen).

Dit hebben wij aan Bol.com gemeld en zij hebben destijds serieus gereageerd op dit probleem en uiteraard alles gedaan om partner aan te zetten om het bedje terug te nemen met mededeling dat het uiteraard zoiets niet mag gebeuren.

Helaas zijn wij om de tuin geleid met het verhaal dat alles goedkomt en dat we ons geld snel terug krijgen en wij wachten nu ruim twee weken op ons geld. Bellen en mailen heeft geen nut want bol.com en de partner AP lifestyle geven geen gehoor aan dit probleem en nemen dit helemaal niet serieus op.

Wat ik persoonlijk heel erg vind is dat de kinderbedjes nog steeds verkocht worden door deze partner en bol.com, wetend dat deze bedden met op olie gebaseerde verf (dus giftige terpentine verf soort) behandeld zijn, ook worden de reviews die we plaatsen over AP lifestyle over dit bed en ons ervaring hierover verwijderd door bol.com en dit geeft toch een kromme beeld van waarheid en persoonlijk vind ik dit een zeer kwalijke zaak dit. We wilde in eerste instantie geen klacht indienen omdat bol.com ons goedwillig had geholpen en vanwege Corona ellende wilde we geen extra stress, maar hier word een misbruik van gemaakt zowel door bol.com als AP lifestyle. Wij voelen ons ongehoord en vertrouwen bol.com niet meer als een betrouwbare webwinkel, daarom denk ik dat “webwinkel van ons allemaal” beter maar “webwinkel in voordeel van partner” kan heten.

Nu we zover zijn met dit klacht, we eisen dat deze bedden niet meer verkocht worden door deze partner ter bescherming van andere mensen en kinderen. Daarnaast willen wij ons geld terug die bol.com ons verschuldigd is en een gepaste verontschuldiging.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door h35am