Klacht: Onbetaalbaar bedrag voor iemand die werkloos is

op 04 juli 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik ben nu al een lange tijd bezig met het aflossen bij GGN en elke keer kwam er wat tussen of kwam er een zaak die eerder betaald moest worden. Ik zat/zit tot aan mijn nek in de hoge schulden dus ik heb me na jaren aangemeld bij de schuldhulpverlening. Hiervoor moet nog eerst akkoord komen en we moeten nog onderhandelen hoe we het gaan aanpakken, maar ik moet het totaal bedrag van 6.000 euro in 1 keer in betalen bij GGN wat mij gewoon NIET gaat lukken. Ik zit met mijn handen in het haar en de stress word me zo veel dat ik al een aantal keer ben opgenomen in het ziekenhuis met paniekaanvallen. Hiervan heb ik bewijs. Ook mijn zoontje van 3,5 heeft hier zwaar onder de lijden en ik kan het niet aanzien. Elke dag maar weer in tranen in de hoop dat er vandaag niemand mijn huis leeg komt halen.

Ik ben ontslagen en heb geen baan momenteel. Ook hier ben ik nog naar aan het zoeken. Zodra het allemaal akkoord is bij de schuldhulpverlening hoop ik dat ik meer rust zal krijgen en dat het allemaal stuk voor stuk, beetje bij beetje word afgelost.

Ik betaal binnen nu en een week een bedrag van 100 euro als bewijs dat ik wel wil betalen. Dit kan gewoon niet meer aangezien ik nog maar 200 euro op de bank heb staan ( ook hier kan ik bewijs van toesturen ) en ik ook nog boodschappen hier van moet doen de hele maand met mijn zoontje. eind van de maand Juli MOET het allemaal rond zijn met de schuldhulpverlening in mijn gemeente en die zal dan contact opnemen om dit verder af te handelen.

Doordat ik zo onzorgvuldig te werk ben gegaan met aflossen en elke keer mijn afspraken niet na kwam snap ik dat ze het niet meer vertrouwen, maar ik kan dit niet langer aan zo. Als het niet ophoud spring ik van het hoogste gebouw af om hier van verlost te geraken. Ik kan en trek het allemaal niet meer.

Alstublieft ga hiermee akkoord en dan maak ik ZSM, het liefst vandaag nog met bewijs van betaling van die 100 euro zodat ik niet huilend met mijn kleine elke dag weer bang moet zijn dat ze mijn huis komen leeg halen, waar dus al amper wat in staan behalve het hoognodige als een bed om in te slapen, koelkast en een bank.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 06 juli 2017 om 15:19 geantwoord

Geachte mevrouw,

Wij hebben je vandaag per e-mail een bericht gestuurd met reactie op jouw klacht/ bezwaar. Hierin hebben wij aangegeven wat de mogelijkheden zijn en hebben je hierin ook van advies voorzien.

Indien u nog vragen heeft, dan vernemen wij dat graag.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

GGN Mastering Credit.